att packa kläder är inte kul

Jag har nu gjort mitt första försök i att packa inför flytten till Malung, vilket inte gick sådär jätte bra. Att dela upp kläder är inte det lättaste, hur mycket ska jag ha med mig, hur mycket ska jag lämna hemma, vad ska jag ta med mig, vad ska jag lämna hemma. La fram det jag ville ha med mig på sängen och tyckte att jag lyckats bra med att det inte blev för mycket. Kom sen att tänka på att det blir kräfskiva på Lördag, vad ska jag ha på mig då? Började kolla igenom både garderob och byrå, ingenting som duger! La tillbaka i stort sett allt som jag nyss stått och lagt fram. Suck! Jag gör ett nytt försök någon annan dag.
Istället ska jag  börja packa en annan väska, träningsväskan, och äta lite mat innan det bär av på styrelsemöte som följs av träning och ytterligare ett möte.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0