Dagen

IDAG: Gick upp halv sju i morse, kan inte dra mig till minnes att jag gjort det nästan en enda gång under hela sommarlovet. Åkte till Vansbro vid åtta med några ur laget för att ha lekar och annat skoj för mellanstadiet, helt okej! Orkar inte skriva så mycket om det. Eftersom vi va så duktiga och ställde upp som ledare blev vi även bjudna på pizza efteråt, mums!

JUST NU: Sitter ute i en av mammas solstolar, eller vad man nu kan kalla dom, och bara tar det lugnt. Hur skönt som helst, jag lovar!

IKVÄLL: Hemma match mot Kvarnsveden, skulle sitta fint med en vinst och ytterligare tre poäng. Samling klockan fem och inna dess måst jag äta, även fast jag fortfarnde är väldigt mätt efter dagens pizza. 

....och där tog min fantasi slut!


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0