döda mig!

Matchen slutade med 4-2 till oss, härligt! Och, jag fick näta för första gången i en seriematch den här säsongen, från en frispark, kul!
Men, jag har ont ltie överallt känns det som. Ryggen gör ont. Magen gör ont (magknip). Knät gör ont. Benen i övrigt gör ont. Smärtan i ryggen har jag inte en aning om vart kommer ifrån, inte magsmärtan heller för den delen. Undrar om det kan vara pizzan jag åt?!. Knät vet jag däremot precis, spelade utan knäskyddet idag och då får jag skylla mig själv. Vet mycket väl att det inte går utan att jag ska få ont, men ändå ska jag envisas med att prova och se om det håller. Den smärta so sitter i benen är nog mäst trötthet. Det är bara att börja ladda om inför nästa kamp, på Lördag mot Grängesberg.

Nej usch vilkt tråkigt inlägg det här blev, synd för er som gav er tid att läsa.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0