Från bastubadning till SM.

Hemkommen efter att ha badat bastu hos mormor och morfar. Det va varmt vill jag lova, satt/låg där inne helt ensam och läste VR (Vecko Revyn) i mer än en timme! Det är extremt länge för att vara jag, har aldrig riktigt förstått mig på dem som kan sitta i en bastu i evigheter. Nej, jag blir bara yr i huvudet och det svartnar för ögonen om jag sitter för länge. Inte okej!

Sen måste jag ju skryta lite om att min bror återigen har blivit Svensk mästare i avanserad segelfygning! Grattis på dig Johan! Nämnvärt är eller ej, men pappa var också med i tävlingen och man kan säga att han vann från andra änden.

Nej, nu blir det mat! Om jag inte hörde helt fel så har vi även en gäst i kväll, eller kanske två, vem vet. Det visar sig!

See ya!

Kommentarer
Postat av: majagustafsson

DÅ, är det äntligen på g att man kan dra till stugan, med Dig, någon dag då och Basta. även två till kanske? dock så vet Vi inte vilka ännu, hoho.



1.a från början och 1.a från slutet, haha ett gott skratt förlänger livet säger dom!



puss påre!

2009-08-16 @ 12:00:47
Postat av: annagustafsson

Det skulle inte sitta helt fel vill jag lova!



haha ja, dom säger ju det!

2009-08-16 @ 14:05:40
Postat av: majagustafsson

hör av dig någon ledig dag, så drar vi dit.

2009-08-16 @ 15:30:03
Postat av: annagustafsson

absolut!

2009-08-16 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0