Go Anna!

Jag är verkligen hur duktig som helst!
Efter flytten till Malung igår "råkade" jag lämna kvar nycklarna i pappas bil, och han har åkt på jobbet och ska egentligen inte komma hem förens på tosdag kväll. Så ja, mina nycklar ligger i Djurås, bra jobbat Anna! Och i morgon börjar skolan.
Som tur är så är min pappa jätte snäll och ska åka hem med dom redan ikväll så att jag tar mig in.
Ibland är det bara för mycket att tänka på helt enkelt!

Flytten gick i alla fall bra, trots min korta sömn på fyra timmar. Men det var det lätt värt för kräftfesten med laget och övriga trevligheter i lördags kväll/natt/morgon. Just loooooove it!
Hoppas på en repris, dock utan kräftor, nästa helg!

Nu blir det att packa inför kvällens träning och det sista som ska med till Malung senare ikväll.

See ya!

Kommentarer
Postat av: majagustafsson

HAHAA, jag dör! vem om inte anna gustafsson lyckas med detta?, vem?! du är la underbar du!

2009-08-25 @ 16:31:54
Postat av: annagustafsson

haha jag tror minsann att maja gustafsson också skulle kunna lyckas med något sånt ;)

2009-08-25 @ 17:53:33
Postat av: majagustafsson

haha, ja det kan säkert hända, men isådanafall så är de någe släktdrag ifrån dig! jag lovar. haha

2009-08-26 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0