jag hade planerat min dag

Hade planer på att hinna med massor utav saker idag, men såklart nej. Det enda jag lyckades hinna med var att klippa gräset och hänga tvätt som mamma bad mig, ingenting av det jag själv hade tänkt göra. Jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen eller vad jag gjort istället, men men.

Sommaren är väl i stort sett slut? och det känns inte som att jag har gjort nånting, jag hann bara bada TVÅ gånger! Snart börjar skolan också och jag börjar få lite smått panik över allt jag hade tänkt hinna med innan dess. Pepp på skolan? Nej inte ett dugg! Självklart ska det bli skoj att träffa alla vänner men skolan, nej usch jag vill inte. UF-företag ska man också starta till hösten, jag undrar jag hur tusan det ska gå. Aja nu ska jag inte sitta här och oroa mig över det, för jag har ju ändå mer än en hel veckas sommarlov kvar!

PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0