mördarmyggor

jag är fortfarande sämst på det här med att blogga.  i helgen som va var det flygfest och det hände på tok för mycket för att jag ska orka skriva om det, fruktansvärt kul var det i alla fall med mäktiga flygshower på dagarna och party på kvällarna. lite synd är det allt att det bara sker vart tredje år, längtar redan till 2012.


mördarmyggorna har kommit till byn! dom här myggorna ser inte ut som dom vanliga gör, dom är mörkare och mycket mindre och jag hatar dom! det finns oändligt många, helt svart i luften. det känns inte när dom biter. betten kliar i flera dagar och jag tror inte att jag är ensam om att ha kliat sönder huden.

när jag ändå håller på och skriver så, jag hoppas att det bara är du maja som läser min blogg. dom få inläggen jag gör är ju verkligen sjukt tråkiga och jag själv skulle aldrig läsa en sådan här tråkig blogg.

PUNKT.

Kommentarer
Postat av: majagustafsson

haha, dina inlägg är super anna!

2009-08-12 @ 20:25:12
Postat av: majagustafsson

haha, dina inlägg är super anna!

2009-08-12 @ 20:25:24
Postat av: annagustafsson

tack maja!

2009-08-12 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0