trevlig sommarkväll.

Idag har jag varit duktig och hjälpt mamma att måla, eller ja duktig vet jag väl kanske inte om jag va, var nog mest bara i vägen och förstörde. Ramlade och stödde mig mot en nymålad knut, duktigt! va det så noga da?, nej inte ett dugg skulle jag vilja påstå.

Lite senare hade herrarna match och den kan man ju inte missa! tråkigt nog så åkte dom på stryk, 1-3, mot Huge.
I morron har vi seripremiär hemma mot ÖStansbo och det är jag hur pepp på som helst, hoppas på en skön vinst och tre poäng! Nog med fotboll.

Kvällen började mindre bra, men Lina min kära Lina räddade mig. Vi åkte ut på en cykeltur som ledde till det mysiga Fårcafeét för en kvällsfika. Som vanligt när jag är med Lina blir det bara massa tok, men även en hel del seriöst snack. kan vara skönt att på prata av sig ibland.


Har fortfarande inte fått någon riktig kläm på det här med att blogga så jag antara att mina inlägg, dom få som jag har, är riktigt tråkiga. Men men, förhoppningavis blir det bättre så småning om.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0