bara för att

jag förstår ingenting, ena stunden är det på det ena viset och i den andra på ett helt annat. livet är och ska inte vara enkelt, men ska det verkligen vara SÅHÄR svårt?!

05.30, tidigaste morgonen den här sommaren tror jag. vaknade när övriga i familjen skulle iväg på respektive jobb och hör hur dom pratar om att det brinner inte så långt borta, blev ju bara vungen att häva mig upp och se hur rök och lågor dansade runt på himlen. fick sällskap av katten när jag återvände till sängen och med honom liggande på min rygg tog det mer än en timme att somna om igen. kattfan!

maja min maja. lär ju bara säga att ibland är det tur du har mig , som hjälpte dig med cykeln och utan mig hade vi inte kommit hem med varsitt ölglas!
godnatt

PUNKT.


Kommentarer
Postat av: majagustafsson

haha, ja min kära. det är allt bra tur att jag har dig!

2009-08-13 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0