Istället för skolan.

Blir irriterad på skolan vissa dagar. Så jävla onödigt att gå upp halv åtta när vi ändå inte har ngot förens vid ett. Bara därför ska jag sitta hemma ända tills dess och roa mig med att göra absolut ingenting, kul. Riktigt kul. En liten förvarning hade suttit fint så jag åtminstonde hade kunnat sova bort tiden.

På tal om allt annat så har jag märkt att både min garderob och byrå är överfulla och knappt går att stänga igen längre, så därför ska jag lägga några hundralappar, eller ja ganska många, på lite annat än kläder ett tag framöver. Vad sägs om lite tillskott och diverse "hjälpmedel"? I like it! Det måhända att jag inte är som alla andra men jag kan stå för att jag tycker det är riktigt vacker med muskler i rätt mängd och att lagom bodybuilding är vad jag önskar mig och mest uatv allt vill ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0