Det ska kännas att man lever


Nu har bloggen fått nytt liv, tack Ida för hjälpen!

På tal om nytt liv, det är precis vad jag skulle behöva just nu. För bara någon dag sedan lekte livet och allt va bättre än bra. Det är ganska fascinerande hur människor verkar vara så ovetande om vad dom egentligen gör, och hur dom kan ändra sig utan vidare.  Det spelar ingen roll vad man gör, alltid finns det svek och motgångar med i bilden.
Livet är ingen dans på rosor. Vid smärta får man alltid höra att, det ska kännas att man lever, men varför måste det göra så förbannat ont hela tiden?! Jag trodde att alla visste att känslor inte var något att leka med, tydligen så hade jag väldigt fel på den biten. jaja.

annagustafsson

Kommentarer
Postat av: majagustafsson

nu bör du och jag ta oss en promenad tycker jag.

2009-07-19 @ 13:08:09
Postat av: Anonym

kan vara behövligt!

2009-07-19 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0