Beslutsångest.

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv (inte en del andra heller för den delen), att man kan ha sån beslutsångest... ska man eller inte? antar att det visar sig till sist ändå. 

Trevlig dag förövrigt, tog mig en tur hem till familjen Gustafsson uppe på pellholn för att spela lite gura med underbara Maja. Den flickan e allt för bra, bäst e vad hon e! 
Under kvällen har det även spelats lite fotboll, första träningen efter uppehållet och det känns grymt skönt att vara igång igen...bortsett från att min hals fortfarande strejkar.

aja, nu blir det sängen för lite välbehövlig sömn...

...eller först blir det nog ett par låtar på guran om jag känner mig själv.


Over and Out, AG

Kommentarer
Postat av: majagustafsson

du e la bra du!!<3

2009-07-13 @ 22:52:16
URL: http://majagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0