på gång..

Nu har även jag hakat på trenden och skaffat blogg, eller ja min kära kusin Maja, did it for me.


Jaha, nu är det alltså meningen att jag ska skriva om mitt liv eller nått sånt?
Vi gör ett försök...


I morse vaknade jag upp med underbart sällskap efter en natt i vansbro. Sedan blev det kalasfirande hos kusin Linda med övrig släkt. Väl hemma igen har jag även hunnit med några välbehövliga timmars sömn.
Kvällen har jag tillbringat med Maja, gittarspelning e väl allt bra mysigt?  (den där meningen tyckte inte maja hade någon sammanhållning)
Hur som helst, trevligt hade vi i alla fall med våra tappra försök till skrivning av nya låtar, ha ha.... en annan gång kanske.
Nej det här lär jag nog öva på lite mer, ser ju inte bra ut! 

Over and out, A.G

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Vilken fin blogg du har Anna! :D

2009-08-20 @ 12:57:36
URL: http://www.garbomannen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0