home sweet home

Frukost mötet i morse var helt okej, fast personerna som pratade var inte allt för duktiga på in sak. Mötet började vid åtta och frukost serverades från halv. Jasmine och jag hade ställt våra klockar på ringning klockan sex, men vi råkade znoosa till fem över sju! Inte okej. Så vi fick ganska så bråttom att springa över till hotellet.
Efter det åkte vi tillbaka till skolan för att jobba med UF, men efter att ha kollat mejlen så fick det bli ett möte med Bibbi från Vansbro simningen istället. Trevligt trevligt.
Sen fick det bli lunch i skolan och eftersom att jag ska jobba på Hjärtat´s rum idag så var det bara att bege sig hem till lägnheten och packa alla grejer som ska med hem över helgen efter att lite snabbt ha slängt i sig lite mat. Just nu sitter jag i alla fall på tåget och är på väg hem, är i Yttermalung s¨set är en liten bit var än.
Förövrigt är det här första veckan som jag bott i Malung utan att åka hem en enda dag, och jag vill lova att det va fruktansvärt skönt!

Nu hade jag tänkt vara lite effektiv och ta mig an den gigantiska hög med läxor som ligger i väskan och bara väntar på mig... ja dom lär väl göras.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0