I still love you all.

Hi I´m Anna, and I´ve been punked!

Om det inte framgick så har jag alltså blivit totalt grundlurad idag. Hela klassen och alla Hp lärare, tack för den! Ett gott skratt förlänger livet.

Det hela gick ut på att få mig att tro att vi skulle ha prov idag.

Kvart i tio ringer mina klasskamrater och säger att jag måste skynda mig till skolan för vi ska ha prov. Vad gör jag? Skyndar mig till skolan så klart. Tio minuter senare tinger de igen och frågar vart jag är, samtidigt som de står uppe i skolan och tittar på hur jag kommer gående. När jag väl kommer upp till klassrummet sitter de och låtsas skriva prov. På bänken längst fram ligger det ett häfte upp och ner som jag antog va mitt, sätter mig ner, vänder på pappret och ska börja läsa...



Min åsikt: inte ett dugg kul med tanke på att jag firade lill lördag kvällen innan. MEN ändå sjukt kul att de lyckades så himla bra.

Deras åsikt: jävulskt roligt!


Hämnden är (ska bli) ljuv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0