life of me

Dåligt med uppdatering under älgjakten, hade väl inte så mycket att dela med mig utav.

Något helt annat... Jag fullkomligt älskar modet just nu! Har aldrig varit med om något liknande. Aldrig förr har jag varit så förälskad i kläder som jag är nu. Det är verkligen den stilen jag egentligen har/innerst inne vill ha, men som jag på något konstigt vis aldrig har vågat visa tidigare. Men ju mer jag tänkt desto mer förstår jag hur dum jag har varit, varför har jag varit rädd för vad andra ska tycka? Varför ska jag klä mig som ALLA andra? Varför vågar jag inte visa vem jag är? Varför ska någon annan få bestämma vad jag ska ha på mig? Nu får det vara nog! Jag vill inte vara tråkig och bara följa med strömmen, jag vill vara mig själv och ingen annan. Sent påkommet kan tyckas, bättre sent än aldrig säger jag.


 

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg. allt bra?

2009-10-22 @ 11:08:39
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: anna

tack! jo det är fint, sj?

2009-10-22 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0