11 nya

Känns som det va en evighet sen jag skrev sist nu, kan det stämma?
Klart det kan!

Kan iallafall berätta lite om gårdagen som spenderades i Falun med Hp, klassen, på UF kickoff eftersom vi håller på att starta just UF i skolan just nu. Träffade även på en hel del bekanta vilket va väldigt trevligt!
Efter kickoffen väntade stan och en snabb shoppingrunda som resulterade i en hel del smycken, ett linne, hårspray och lite smink. Höjdpunkten på dagen var ett kärt återseende med min bästa vän Josefine, alldeles för länge sen jag träffade henne! Blir så full av glädje varenda gång jag träffar henne att glädjetårarna tränger fram!
Väl hemma i lilla Dala-Järna igen var det dags för fotbollsträning, trevligt men lite för oseriöst om jag får säga det själv.
Nog om gårdagen, nu tar vi dagen som varit!

Började med skola, ett besök på banken som även innehöll en lite trevlig fika. Åter i skolan igen blev det jobb med UF, som gav små men inte alltför stora framsteg. Efter lunch stod skoljoggen på schemat, och det är, även fast jag är ganska sportig, inte riktigt min grej. Så jag begav mig hem till lägenheten för att hämta mina grejer som skulle med hem över helgen och fortsatte sedan vidare mot tåget som skulle ta mig till Borlänge och, även denna dag, en shoppingrunda. Denna gång med sällskap utav Anni. Det hela resulterade i ogiltig frånvaro i skolan och 11 nya cm, skor alltså. Rättare sagt stövletter. Sjukt snygga enligt mig själv!

Men nu får det vara nog för den här gången, godnatt!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0