en rolig grej!

Ja, eller ja jo det va väl kul.
Höll i alla fall på att göra pizza åt mig och lisa, vi hade köpt färdiga som vi la på extra ost på. Och eftersom det stod på kartongen att dom skulle läggas direkt på gallret så är det klart att vi gjorde det, men det mina kära vänner ska jag aldrig göra om! Nej nästa gång ska dom allt ligga på en plåt! Osten, som va av ganska stor mängd, smälte och rann AV pizzorna och hamnade såklart på botten av ugnen (vart annars?!). Jag som skulle vara duktig och vakta dom i de tio minuterna dom skulle vara inne tyckte att jag lika gärna Kunde sätta mig med datorn i köket (en meter från ugnen) under tiden, men såklart glömmer jag bort tiden. Typiskt mig! Öppnar ugnsluckan och vips, det ryker som bara den av osten som ligger på botten som några minimala kolbitar och bränner fast, och där började brandvarnaren att tjuta. Nästa problem, HUR SJUTTON STÄNGER MAN AV DEN?!
Grannarna stod ute på sin balkong och kikade nyfiket upp mot oss och undrade antagligen vad vi höll på med där vi sprang runt och skrek, är nog precis vad jag också skulle ha gjort. Nog va det en upplevelse alltid, men nog om det. Nu blir det sängen, god natt!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0