no way!

varför ska jag bli sjuk just nu?! JAG VILL INTE!
Gick nyss hem från skolan eftersom jag inte als mår särskilt bra idag, symptomen pekar på att det kan vara bihåleinflammation, inte kul. Hälsade på skolsköterskan en sväng som skickade mig vidare till vårdcentralen, fick en tid där klockan ett, hoppas att jag slipper penicillin eller någon annan jobbig medicin.
Tråkigt att jag missar speciaidrotten idag, men träningen hemma i Dala-Järna ikväll tänker jag INTE missa! Det får vara hur stora fel med mig som helst och jag tänker ändå inte missa de få träningar och de två sista matcherna som är kvar av den här säsongen. Inte en chans i världen sägen jag! 

I brist på annat kan jag ju även tipsa om att aldrig köpa en foundation flska i glas, det gör nämilgen jag alltid (den från Make Up Store) och nu har den gått av?!?! halsen gick av jäms med korken, ganska ruttet... det ensa positiva var att den nästan va slut så jag skulle ändå köpa en ny, men det hade jag inte tänkt göra förrens nästa vecka och nu blev det ju genast mycket mera bråttom med det.
Onödigt fakta!

Ska äta och sova lite nu innan jag går till vårdcentralen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0