något

Att känna saknad av någon som står en nära är inte den bästa känslan. Känner en exterm stor saknad efter en älskvärd människa just nu, hoppas innerligen att du kommer hit på besök ikväll. Om inte så får jag stå ut till helgen.
Och på tal om helgen så innehåller den två roliga matcher som jag ser framemot och inte bara det, det innebär att det bara är EN vecka kvar till seripremiär! Gaaahhh taggad till tusen! Nu när fotbollen är i full gång igen står sommaren som vanligt runt knuten och smyger sig sakta fram.... men som vanligt kommer den försvinna lika fort som den dyker upp.. ungefär.

Har nyss varit duktig och påbörjat en svenska uppgift, lyckades nog få ihop till halva texten. Bra Anna. Men som vanligt märks inte det på högen av böcker, finns fortfarande en miljon saker kvar att göra.

Haha, som vanligt när jag börjar känna mig satressad eller deprimerad känner jag ett sug av shopping. Tyvärr råkar jag vara ganska fattig just nu så det svider vid varje köp.. men om en månad blir det shopping som aldrig förr eftersom det förhoppningsvis landar några tusenlappar i plånboken! Happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0