060210 - 18:58

Hemma efter en minst sagt jobbig vecka ute i Sverige. Har hunnit med att besöka västerås, köping, karlstad och norrköping på tre dagar. Har i alla fall haft väldigt roligt och det är väl huvudsaken? att vi nästan har jobbat ihjäl oss är väl i stort sett obefintligt?
Känns skönt att vara hemma igen innan nästa trip drar igång på måndag. Då styr vi först mot borås följt av kalmar, linköping och falun. Ska bli lika kul som förra veckan om inte bättre. Har ju trots allt det bästa sällskapet med mig!
Berättar mer om detta senare med bilder och allt.

Ikväll sker det mys här hemma, tror jag, kanske ska se på melodifestivalen så man inte missar någon skandal. Egentligen borde jag plugga eftersom jag inte varit i skolan på en vecka och inte kommer var det nästa heller, men allt annat går före skolan just den här helgen. Känner att jag måste få vila upp mig tills jag åker igen.

Men nu sker det nog mat och sen får vi se vad kvällen har atta erbjuda, hoppas på något riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0