080210 - 15:17

Jag är minst sgat besviken! UF turnen verkar redan vara slut på grund av allt strul med bilen, vi kommer inte komma till varken borås, kalmar eller linköping. Som jag längtade och såg framemot att få se den delen utav Sverige. Men men, nu laddar vi istället för att dra till Falun på torsdag. Allt blev en stor besvikelse.

Hur som helst, idag sker det träningsmatch mot Malung och jag ska tagga som satan! Måste bara ta mig i kragen och köpa lite mat så jag får någon ork att spela över huvudtaget ikväll. Årets första match med brudarna, kan inte bli annat än kanon!

Hittills idag har jag varit ganska duktig må jag säga, städat, läst lite ur svenska boken, målat om naglarna och diskat. Men mer ska jag nog hinna med innan kvällen. Planerar handling, matlagning , plugg och lite annat nyttigt.

Men nu ska ja försöka göra mig klar och ta mig ner på byn, inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0