080210 - 22:30

Tur man har koll, haha. Vi har inte als spelat mot malung idag, det var visst nornan. Inegn vill veta något resultat så det skrivs inte ut för allmänheten, tyvärr!
Sitter här som ett fån och vet inte riktigt vad jag ska göra, är hungrig nu igen men eftersom jag redan hunnit med både snabbmakaroner och spaghetti idag vet jag inte riktigt vad jag ska kunna hitta på, glass blir jag nog inte mätt på. Eller kanske om jag äte upp hela två liters paketet? Inte så nyttigt skulle jag tro. Får nog bli några smörgåsar istället, klockan var visst ganska ser jag. Snart läggdags egentligen, men eftersom jag har ledigt från skolan kan jag vara uppe hur länge jag vill! haha. Men det vore skönt att sova faktiskt, men först måstre jag diska och packa upp träningsväskan med alla svettiga kläder, mums!

Nej nu får jag skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0