090210 - 17:54



Sugen på lite nya sommarkläder. Dessa är från H&M och några godingar ska jag nog kuna unna mig!
Dock har jag nyss köpt lite nya kläder så det får nog vänta ett tag, då slipper dom ju ligga i garderoben så länge innan jag kan använda dem också. hehe!

Vaknade upp med en förkylning i morse, och den blir inte bättre. Gissar på att jag nyst femtioelva gånger idag.
Muntrar upp mig med glass och spaning på sommarkläder.
I morgon åker jag tillbaka hem till byn för att ladda batterierna och träna igen för att sedan kunna bege mig till falun för lite UF jobb. Hoppas förkylningen ger med sig lite åtminstonde, vill ju inte vara där och vara sjukling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0