260210 - 12:31

Tänkte passa på att berätta om gårdagen nu när jag ändå inte har något för mig.

Efter skolan blev det en liten biltur med min privatchaufför Malin, världens bästa.  Vi och vår trjedje vän Jasmine åkte upp till Lima för att umgås och fixa lite med en film. På hemvägen kände jag i magen hur nått skulle hända, det kändes verkligen så. Och det snöade så man såg inte så mycket, så det enda jag gjorde var att kolla på sidan om vägen och räknade färska älgspår. Ungefär mitt mellan Lima och Malungsfors hade under en väldigt kort träcka sett fyra helt nya spår och jag visste att det var nära när jag hör hur malin ropar : Vad i helvet!!!
Där kommer det en älg springandes ut i vägen, men den vänder. Som tur är. Själv satt jag bredvid och skrek som en galning och blev rädd för älgen. 
Låter inte ett dugg kul, men tro mig det va fruktansvärt roligt.

Väl i Malung åkte vi och våldgästade en klasskompis, trevligt trevligt. Efter det blev det en tur upp till Byråsen för att kolla läget en snabbvända.


Har även lovat ett inlägg som jag skrev för ett par dagar sen men som försvann, det handlar då om Droghandeln och Brun utan sol. Toppen!

Nu ska jag snart bege mig hem till lägenheten och ta mitt pick och pack och fara hem mot Dala-Järna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0