060110 - minustrettiofemgrader.

Den globala uppvärmingen? Är det därför det är galet kallt den här vintern? -35 är ingen vacker syn och inget att vara ute i. Får så sjukt mycket överskottsenergi att jag blir trött av den istället, inte trött så jag sover utan trött, slut och hängig. Sötsuget, shoppingsuget och suget efter en resa till andra sidan jorden lockar extra i dessa kalla dagar.
Jag ber en stilla bön att kylan ska ge sig en aning tills skolan börjar igen om en vecka då jag tvingas gå nästan en kilometer för att ta mig till skolan om mornarna. Får lite smått panik när jag tänker på att skolan börjar om en vecka, har en bok på 200 sidor som ska vara läst och uppgifterna till ska vara klara när vi kommer tillbaka. Har även en hel del annat skolarbete som egentligen skulle ha gjorts men det får nog vänta och bli i sista sekund som vanligt, så länge bokenb inte läser ut sig själv.



Kommentarer
Postat av: Idah

Hej Anna! Tänkte efteråt att jag inte behöver ta något betalt men däremot får du gärna köpa nageltipparna själv, jag köpte mina på zooms men det var nog kanske inte dom bästa för att dom sprack och gick av efter att jag varit ute i kylan, men om du hittar såna nageltippar med bra kvalité så blir dom nog bättre ändå. :)

2010-01-07 @ 22:29:39
URL: http://jagochidah.blogg.se/
Postat av: Idah

Okej så bra, nej jag har nog resten av allt som behövs så det ska nog gå bra. Jag har väl tid för det mesta men skicka mig ett sms istället så kan vi bestämma när vi ska fixa det. :)

2010-01-08 @ 15:10:29
URL: http://jagochidah.blogg.se/
Postat av: Idah

Haha, glömde dock att skriva mitt nr. ^^

0738465482. :)

2010-01-08 @ 15:17:59
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0