100110 - 12:27

Jaha, i morgon börjar skolan igen! Helt sjukt vad lovet har gått fort, och jag vill verkligen inte åka iväg. Är mitt uppe i allt packande, har precis påbörjat den femte väskan. FEMTE! Vad ska jag ha fem stora väkor för? Vad har jag i dom? Hur kan allt ta sån plats? Tur att jag strejkar buss och tåg en sån här dag.
Känner att jag vill flytta till en egen lägenhet, är ganska trött på att dela nu. Vill bo för mig själv och känna mig fri att göra som jag vill. Jag ska i alla fall beställa lite mysiga saker från IKEA som min kusin ska ta hem, lika bra att ha lite småsaker ifall jag får för mig att flytta inna terminens slut.
Nej åter till packandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0