240110 - 22:31

Malung....home sweet home! kanske inte. Ser i alla fall fram emot den här veckan i skolan, ska fixa massor utav roliga saker innan de kommande två veckorna som kommer bli hur bra som helst! Åker troligtvis iväg redan nu på fredag, TAGGAD!! Haninge (lördag) - Västerår (söndag) - Haninge  (måndag) - Väserås (tisdag) - Karlstad (onsdag) - Norrköping (torsdag) Hemfärd (fredag) Hemma, eller kanske Eskilstuna (lördag) Sen drar vi igen på söndag kväll tror jag. Borås (måndag) - Linköping (tisdag) - Kalmar (onsdag) - Falun (torsdag).
Jag vill åka NUU !

Tråkigt inlägg men det är mest en påminnelse till mig själv.

Dagens tråkigaste är att ugnen har blivit sjuk och vill inte riktigt fungera + att min mobil spelar mig ett spratt. Det gillas inte!

Nu blir det mat, gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0