dagen D

Att ta farväl av någon man älskar är aldrig kul. I fredags hade vi vår sista dag tillsammans, inte för evigt men för en lång tid framöver.
Känslan när du gick på bussen och pkte iväg är obeskrivlig. Tårarna rann, kroppen skakade..någon tog min vän, krossade mitt hjärta och skadade min själ. Jag frågar mig själv vad jag ska göra utan dig men kommer inte på något svar, jag vet att vi snart kommer ses men det känns ändå som en evighet.
Du är den enda människan i världen som förstår kärleken i ett par skor, en väska eller en klädpalta. Alltid ska man bli idiotförklarad, men du förstod för vi deldae samma passion.
Du lyssnade alltid på problem och tröstade i ledsna stunder.
Listan kan göras lång på vilken underbar vän du är.

Jag finner inga ord och har svårt att formulera mig. Du är verkligen den människa som gett sörts inverkan mitt liv!
Jag tänker på dig ständigt och jag glömmer dig aldrig, dear friend!

Två är inte detsamma som tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0