fredag

Har gått från att ha jobb i stort sett hela sommaren till arbetslös. Ja så kan det gå.
Nu är frågan vad jag ska sysselsätta mig med tills skolan börjar igen? Kommer troligtvis bosätta mig vid IP.
Det enda som blve positivt med en ledig sommar är att jag kan vara ute alla soliga dagar, behöver inte bry mig om vad klockan är på dygnet, kan gå på peace and love utan problem och massa annat skoj. Dock fattas PENGARNA för att jag ska kunna göra precis vad jag vill...

Gårdagen bjöd i alla fall på en hel del sol, mysigt! Blev IP i vanlig ordning, men tyvärr inget lir utan städning och annat inför marknadsdansen. Efter det blev det myskväll på fårcafé med mina friends.
Marknadshelgen har börjat, det är ju fredag, men någon marknad tänker då inte jag besöka i det här vädret i alla fall. I morgon däremot ska jag tvinga dit mig själv, måste ju köpa sockervadd!

Natten till idag var inte särskilt trevligt. Vaknade starx innan tre av hemska blixtar och dunder. Låg vaken i över en timme och önskade att det skulle försvinna. Regnet verkar hålla i sig sen natten men får hoppas det går över till eftermiddagen så vi slipper spela i det här vädret. Viktig match mot Gagnef!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0