right

Kul skoldag inefattar, strejk mot lärare + att man får reda på att man inte behöver vara där och kunde ha varit ledig. Så himla roligt! (ironi)

Känner för att spontanbeställa lite kläder inför sommaren nu när värmen och solen äntligen börjar smyga sig fram, men det får nog bli en annan dag. En dag efter att skolan är slut kanske.
Skolan går väl som vanligt, trögt men framåt. Har endast två uppgifter kvar för den här terminen, eller ja de behöver inte vara klara förens till jul men vore ju himla skönt att ha dem gjorda.
Bara en och en halv vecka kvar till sommarlovet och det ska bli riktigt nice! Börjar med två lediga veckor innan jag ska börja jobba så hoppas på riktigt fint väder för i år vill jag faktiskt också hinna med att bada! Mer än förra året i alla fall då det blev två ynka dopp...dåligt.

Men jag måste ju erkänna att jag längtar lite, eller inte längtar men ser farmemot, nästa termin då praktiken börjar.
Ska vara på kupolen på H&M så det ska bli asnice! Men dit är det långt kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0