060310

Lovet tar snart slut, en vecka till med ledighet hade verkligen behövts.
I morgon är det vasaloppet och jag ska jobba. Inte så roliga arbetstider, 05.30 - 08.00. Inte så långt pass som tur är för jag ska allt hem innan skolan börjar igen på tisdag!

Sitter och studerar matchschemat och blir verkligen sugen på att få börja spela matcher, inga tråkiga five a side utan elva mot elva på stora gröna planer. Veckorna på försäsongen med grus får gärna hoppas över.
Måste köpa nya fotbollsskor också, så om någon vet ett bra ställe med bra utbud av dammodeller (gärna skruvdobb) hör av er! Stadium och alla andra sportbutiker verkar ju bara bry sig om herrfotboll eftersom dom inte köper in några damskor. Dåligt!

Jaja. Ska packa väskan nu för ikväll måste jag åka till malung, vilket jag inte så gärna vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0