massmedia och allt vad det innebär

Okej, i morgon ska jag nog lyckas dra mig till skolan.. kanske.
Sitter just nu och håller på med ett hemprov i Massmedia som inte va det lättaste, så jag får nog be till högre krafter för att få ett godkänt. Skämt åsido, även fast det är hemprov borde inte frågorna vara så svåra. Jag kan åtminstone glädja mig med att jag i stort sett inte är ute i sista sekund då jag redan varit duktig och börjar och det ska vara inlämnat och klart första på fredag. Men det kommer nog krävas att jag arbetar flitigt varje dag fram tills dess om det ska bli några fullständiga svar, eller om det ska bli några svar als.
Trots att jag är sjuk och känner mig ganska svag är jag väldigt sugen på shopping, ovanligt eller hur?
Haha!
Snart blir det duschen och sen fixa i ordning för skolan och Malung för resten av veckan. Boooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0