One day

Tre dagar sedan det blev några rader, har haft annat för mig helt enkelt.
Onsdagen bjöd på en trip till Falun med Jesper. Jag fördrev tiden med att gå runt om kolla i butiker och göra några små inköp. Köpte nya träningskläder och ett par solglasögon.
Passade även på att kolla utbudet på fotbollsskor på damsida, vilket är lika med noll öerallt. Helt värdelöst!

Idag sker det träning, ska bli ganska skönt. Har (varit duktig!) gjort klart den sista svenskauppgiften där jag skulle skriva en saga idag, stolt! Nu är det bara matten och hemprovet i massmedia kvar. Det lockar inte.
Kvällen ska troligtvis spenderas med Jesper, och det gillas!

I morogn åker jag upp till Malung för att jobba på vasaloppet nunder söndagen. Det lockar inte heller, men pengar gör.
Är i stort behov utav pengar då jag MÅSTE köpa massor utav nya saker till sommaren!

Och jag är fortfarande less på all snö, går inte ens utanför dörren om dagarna längre. Jag vill ha sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0